tisdag 19 mars 2013

lite paus här i skrivandet, då jag har mest fokuserat på att komma in i nya scheman och har än inte hunnit utvärdera läget än. Men nu är jag inne på "etapp 2", där det har blivit lite utökning i övningar och förändring i uppställningen kring reps-antalen. Körde ett bröstpass idag och hade fått ytterligare 3 övningar, med bland annat armhävningar som avslut på passet, haha det var verkligen inte igår men fasen, Bring it, och kul var de!:)

har fått så jäkla grym stöttning och skjuts i träningen och det uppskattas något otroligt. blir så glad för den peppen och de knuffarna jag har fått i rätt riktning. Jag ser fram emot att få kila till gymmet och få ut överskottsenergin, och jag känner mig pigg och glad i kroppen.
här får de följa lite av en bildbomb från senaste veckan:)

Ta hand om er, puss å kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar