tisdag 2 oktober 2012

Jag klarade av det "omöjliga"!

Igår blev jag inkallad på jobb, och det gnagde lite, då jag visste att jag hade min första föreläsning med en ny föreläsare. Men jag tänkte att jag faktiskt kunde läsa ifatt just den här enda föreläsningen. som jag förstod det senare så var det en helflummig föreläsning som inte verkade ha gett sådär alls mycket. så det var skönt att jag gjorde rätt beslut, hade grämt mig över att jag tackade nej till jobb annars.
jobbade 12-20 iallafall, och fick sedan skjuts in till stan och gymmet.
Det är så skönt att kunna komma och gå precis när man vill på gymmet. men det känns ändå lite sisodär att träna sena kvällar, så jag försöker se till att  jag aldrig är där till senare än halv 10 hugget på kvällen.

15 minuter förbränningspass på löpbandet (Jag grejade det!! wohoo) maxhastighet 11, maxlutning 2 och så gick det i intervaller.

Nu har jag bevisat för mig själv att jag kan! att alla kan som vill! tjejen som varit så rädd för att springa, som har tyckt att det varit så otroligt svårt, hårt och jobbigt. kroppen har värkt och hjärnan och hjärtat har verkligen inte varit med hela vägen. Men igår bestämde jag mig, 15 minuter förbränningsintervall- jag måste fixa det! jag testar och jag klarade det.

Efteråt så tränade jag lite axlar,bröst och triceps. men det kändes inte alls som att jag fick någon vidare kontakt med bröstmusklerna, och axlarna var enormt ömma sedan dagen innan. Men jag såg framför mig hur mycket det här träningspasset kommer hjälpa mig längre fram i uthålligheten och styrkan, så jag bet ihop och körde igenom passet.

efteråt körde jag ett förbränningspass på 10 minuter på spinningcykeln som är en gammal favorit till mig(spinningcykeln alltså, inte förbränningspasset). det blev ett skönt och varmt avslut på passet:)

Här kommer lite bildbomb- Formcheck för dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar