fredag 19 oktober 2012

I keep standing tall, I don't mind at all

Hösten gör sig påmind med regn och skit, så jag passade på att dra på mig en dan förkylning, men den är över snart så upp på benen igen!
Senast jag tränade var i torsdags förra veckan, sedan har det snittats 10 H sömn per dag(inkluderat ett gubbvil mitt på dagen för att försäkra mig om att jag får tillräckligt med sömn)

Hungrig som en varg har jag varit, och av ren uttråkning har jag gått och spanat i kylskåpet, pasta, bacon, popcorn, knäckemackor och ett lyckat försök till proteinflüff, godis och köpemat I do it all, jajjemen!

Så! Snack om träningen då? Ja som du förstår så har jag fettat och vilat, varken byggt muskler eller ökat min kondition på drygt en vecka, och det frustrerar mig.

Jag har fått nys om ett projekt som skall inledas så fort jag vågar springa igen efter förkylningen. Min brors flickvän hade ett riktigt bra upplägg för att "lära sig" springa 5km! Det skulle alltså bli det längsta i hela mitt liv jag sprungit, och det skall jag lära mig på 12 veckor. Halvvägs mot min mil!!! Booyaaa


Något jag däremot varit flitig på är att klicka hem nya träningspänts! Närmare 3 stycken! Ett par gråa, ett par lösa bär man vill vara lite cool och badassig och glänsa med musklerna på överkroppen(eftersom benen är täckta av byls), och ett par förjäkla fräsiga från Under armour i kompressionsmaterial!


Bra jobbat Sanna, kicka lite ass nu istället för att fisa runt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar