måndag 1 oktober 2012

Nytt o frääääschtttttt

Idag var THE day!

Fick jordens bästa pepptalk av jordens bästa imorse, och Gud jag skulle bestigs berg för din skull och för din vilja och styrka och förmåga att få mig att se saker från den ljusa sidan!

Jag har skrivit mig på fitness24seven och hämtade ut mitt medlemskort idag. Möttes dock av lokaltidningen i dörren som ville ha med en tjej på bild i sitt reportage! Sagt och gjort fick jag lite förtur i kön och sprang iväg och bytte om och greppade ett gäng hantlar och körde hantelflies för axelträning, kände att den övningen kunde ge ett snyggt pump och kanske ge en fin bild!
Sagt och gjort och dom verkade riktigt nöjda och testade många olika placeringar och vinklar. Fick se resultatet från de första bilderna, så jäkla Nice, då hon tog bilden bakom mig och min ryggtavla syntes men något suddig, samtidigt som soegelbilden på min front var i skärps och jag fokuserat tittar i mina egna ögon. Snyggt hoppas jag!
Sen körde jag till stor del benpsss men det blev lite roddigt med allt som hände runt om, men jag var over-all sanslöst nöjd med gymmet!!!! Sjukt bra vikter och maskiner, fräscht och god kvalitet, och det kändes som ett riktigt uppdaterat fräscht gym! Nice!

Dessutom har kag redan ökat i samtliga övningar, detta kräver ju lite uppdatering:) fixart imorgon! Natti

1 kommentar:

  1. Du kan va världens bästa!! <3 :)
    Bra jobbat stumpan!
    Puss!

    SvaraRadera