tisdag 28 augusti 2012

Ignorance is bliss

Idag började dagen med lite nödvändig tvätt och annat göttit vuxet, men sen pallrade jag mig iväg till gymmet. ajjemen det gjorde jag. körde det vanliga benpasset med rygg, biceps och mage på det. uj vad kroppen känner av att den har vilat lite. så djävulskt trött i underarmarna under ryggövningarna. riktigt bra logik där:)
Sista nollningsdagen imorgon, sååååå jäkla skönt! taggen på det! och till helgen blir det hem till gamle gode Linkan en sväng. insåg att jag inte hade lektion förns på onsdag, kanske stannar jag någon dag extra, vad vet jag:)¨
sen ska jag vara duktig och söka lite jobb med, klättrar ju väggarna av att inte få jobba iallafall lite, så jag ska ta mig i kragen, klä mig i mina kalasbyxor och gå ut och prata trevligt med butikscheferna i staden:) ajjemen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar