måndag 20 augusti 2012

Sista passet innan flytten hade jag i fredags, och det skedde på medley. Tack vare min fina mamma så har det varit möjligt för mig att träna där under min tid i linkan.

Nu är jag i Jönköping, bland ett virrvarr av nya upplevelser, människor och händelser. Planen är dock att upprätthålla mina rutiner med både kost och träning här. Under nollningsperioden är det inte det lättaste, men jag tänker iallafall ha en avsikt att lyckas.
Jag tror det kan ge mig rätt mycket lugn i stormen, att ha delmål med träningen längs med vägen. Det kommer jag fortsätta skriva om här, för peppens skull och för min egen. Kommer kanske blanda in en del personligt utöver träningen från och med nu, hej ventilationskanal:)

1 kommentar:

  1. Haha nolla! ;D Det kan nog bli svårt att orka träna under nolle-p, men det är grymt att du tänker försöka! Om du misslyckas så kan jag se till att jaga dig med piska efter nolle-p så att du kommer igång igen :)

    SvaraRadera