måndag 27 augusti 2012

Turbulens

det är nog lite så man kan beskriva läget just nu. man är mycket upp och ned.
Tränade gjorde jag i tisdags, på sportlife. det visade sig att mitt medlemskap från malmö fortfarande gällde, så jag kunde nyttja det tills den siste augusti här också. Men jag blev inte stormförtjust i gymmet, utan spanade in ett annat idag som kändes bra mycket bättre och ljusare. kändes som ett ställe för mig att kunna prestera på:)

Turbulensen dårå. det är ju allt vad flytt heter. hej separationsångest? ajjemen. försöker tygla den så gott det bara går, och det funkar ungefär 95% av dagen skulle jag ändå tro.
Det här med alla göttiga kraven som man ställer på sig själv dessutom, man ska vara glad, rolig, trevlig, intresserad av allt alla har att säga, engagerad och gärna tjejen hela dagen. deeeet är ju inte jag varje dag hela tiden om en säger så va. Jag är trött mellan varven, jag kan vara tveksam, orolig och självklart nere emellanåt också. och det är ju en sak att känna sig så, när man har sina vänner och sin familj runt sig, folk som bryr sig och folk som du kan räkna med, och som räknar med dig!
men när du sitter i en främmande stad, med folk som du håller på att lära dig namnen på, så känner du dig inte alltid så jätte pepp. paniken-pääär kan komma och smyga sig på sådana stunder. 


Men kom igen nu, det kan ju bara bli bättre stunder som dom där! och som jag brukar säga, Smile- it confuses people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar