onsdag 19 december 2012

Igår mötte jag upp Tesse och Ester och skulle köra ett axel-bröst-bicepspass på gymmet. Jag var sjukt pepp och det kändes som om det var år och dagar sedan jag faktiskt fick till ett bra pass! Men alla tre kämpade med håll på löpbandet, så efter 10 min gick vi vackert av och bestämde oss för att köra esters nikepass som hon har fått!
Det är kortare pass med fokus på ett gäng få muskelgrupper, och du väljer själv villa du vill köra!
Vi körde ett glutes och ett abspass! Och jajamen, effektivt var det! Det är tydligen en riktigt riktigt vass fitnesstjej som har plockat ihop övningarna och sved gjorde det definitivt! Vi allihopa var nog ganska nöjda i slutändan med insatsen.
Man använder sig av en timer som talar om när det är dags att byta övning och ger korrigeringstips typ "keep your Abs tight" eller "hold your back straight".

Idag har jag allvarliga smärtor i både rumpa och lår och vader, och imorgon är nog inte magen så bekväm i träningsvärken heller haha. Men tacka gudarna för bra träning!!
Tur att jag jobbar kassa idag så det inte syns hur illa jag faktiskt går, haha!
Nu ska jag fixa ihop matlåda efter gårdagens lyxtacos med samma damer och även Sofia. En bättre kväll i kanonsällskap:)
(Slängde in dn bild på fias utombordare till fläta som jag lyckades knåpa ihop igår mitt i all soffkaos igår:) åå jag tycker om vårt soffkaos, det är Lixom ben och hår och folk överallt och filtar och folk som pratar och skrattar konstant i takt med att någon hysschar för tvn är på och det är spännande. Haha det är så det ska vara Lixom:) då mår jag.<3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar