lördag 22 december 2012

Julemaaaud

Nu börjar det närma sig jul, ätarhögtiden deluxe!
Planen är att tänka sig för lite extra i vad man stoppar i sig, inte massa massa kolisar och inte heller huuuur mycket godis som helst. Man måste ju hitta ett schysst förhållningssätt utan att svälta, det är ju ingen hållbar strategi!
1h på spinningcykeln hemma per dag och promenader är vad jag har i kikarn för att försöka hålla mig själv i schack. Förhoppningsvis kan jag hosta upp lite pengar till ett gymbesök också. Det är bittert vad dyrt en engångsbiljett kostar . Ser fram emot när fitness24h öppnar i Linköping så jag kan träna där gratis på mitt nuvarande medlemskap. Riktigt riktigt bra gym!:) 159:-/månaden och riktigt bra vikter och maskiner.

Nu ska jag ge mig ut på en promenad med Ester i finvädret innan näst sista jobbdagen för iår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar