tisdag 11 september 2012

Breaking news

The breaking news är att i mars så kommer detta gym även öppna i mitt kära Linköping!

Fitness24seven är en kedja som expanderar i snabb takt. Jag såg en affisch på stan om att det skulle öppna i staden jag bor i, och blev jäkligt nyfiken direkt. jag söker ett riktigt bra gym, men det finns 2 företag som står mot varandra i den här staden och inget av dem känns värda sitt pris sett till hur fullt det alltid tycks vara på dem. man kan vara på gymmet vilken tid som helst och det är alltid mycket folk. Min förhoppning om fitness24seven är att det sållar bort många "vanliga motionärer" om man får uttrycka sig så. det vill säga folk som egentligen är medlemmar för passens skull. på så vis kommer det antagligen finnas någon timma på dygnet som det inte är tjockt med folk. och som namnet avslöjar, så är det ju faktiskt på allvar öppet dygnet runt. man får ett passerkort som fungerar på övriga tider då det inte är bemannat. och det finns övervakningskameror i lokalen, och väktare som patrullerar om nätterna så att inget skumt sker. Perfekt för den som jobbar oregelbundet dessutom.
Iallafall, 149:-/månaden utan bidningstid (uppsägningstid 2 månader), och du får dessutom träna på alla fitness24seven i hela sverige med ditt kort! guuutt
Såååå, dubbel glädje, jag kommer att kunna träna både här och när jag kommer hem till linkan!

http://www.fitness24seven.com/2b/?id=761 ta ett kik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar