torsdag 10 januari 2013


Idag kommer jag att åka ned till min gamla stad Malmö. Jag har inte varit där sedan jag flyttade därifrån, och det ska bli enormt kul att träffa damerna där nere igen! som jag har längtat. men som vanligt så blir det kaos när det kommer till oss. Vi ska därifrån imorgon flyga till London för en helg med massa påhitt. jag ringde igår och rekade läget och det lät ju allt annat än lugnt
 "ja men vi har bara en del i skolan att göra, så vi kanske måste sitta kvar, men det löser sig"

"Vi kanske inte vet hur vi löser attt vi tar oss till flyget imorgon, men de löser sig, på nått sätt"
"Hur dags kommer du ens?" "vart ska vi sova?"


haha and so on and so on! detta är lite oss i ett nötskal. och jag har hittills själv inte packat. jag har massor att plugga, och jag måste planera packningen, då jag faktiskt ska flyga med enbart handbagage (som är antagligen precis en cm för hög, men det kör vi på ändå, håll tummarna!)


MEN det kommer lösa sig. Dock så har jag klurat lite pådehär med frukostarna. vi har bokat hotellrum på ett enklare hotell där frukost ingår. I England som sedan tidigare kanske känt, så käkar man kanske inte en havegrynsgröt till frulle, eller serverar keso och fruktsallad. oftast är det en trekantig halvrostad toast med te till, och på sin höjd lite marmelad och ost. Jag har faktiskt på allvar klurat på att plocka med mig lite knäckebröd bara för att ha något vettigare att stå sig på, för på en kvart senare kommer man vara hungrig av den engelska frullen. 
i övrigt är strategin som vanligt, i det stora hela byta ut dom flesta kolisarna mot sallad! japp och så var det problemet löst:) Men jag skall unna mig, med drinkar och någon flötig måltid, det måste man ju få göra!:)
Ha en underbar helg nu, för jag planerar att ha det, och inte skapa alltför stort kaos haha!

2 kommentarer:

  1. Kör med bacon till frukost. Det är bra ;)

    SvaraRadera
  2. Skulle just skriva detsamma! Bacon är ju kanon ju och brukar ingå i den engelska frukosten. :D
    Hade så underbart nu gumman!

    Puss å kraam!

    SvaraRadera