tisdag 12 februari 2013

Haha det verkade som den uppblåsta bilden genererade en hel del läsare här ;) haha. det gäller ju o bjuda på sig själv uppenbarligen va:).

Nu har jag kört mitt 3e pass på mitt nya upplägg och det har varit en omställning. Jag har fortfarande enormt ont i axlarna sedan i lördags, och de gör sig påminda.
Jag har fått in stora förändringar i schemat, där jag har fått börja med dropset och även så kör jag ojämna set med 12,10,8,12, eller 15,12,10,15. Det är sällan jag kör med samma repsantal i alla övningarna, och jag märker att det hjälper musklerna att ladda upp ordentligt inför det tunga setet med minst reps då jag ökar upp vikten ytterligare.

upplägget är på 5 dagar, och jag kör
ben
bröst
rygg- mage
biceps-triceps
axlar-vader

Jätteroligt, och det blir spännande att se hur detta utvecklas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar