onsdag 13 februari 2013

idag står det vilodag på schemat, och jag sitter med näsan i böckerna inför en tenta. Jag försöker hålla full fokus på studierna inför fredag, men det är lätt att tappa det lite.
Det har ju blivit en hel del powernaps dagen till ära, och känslan är inte helt på topp. Imorgon är ju allahjärtansdag, och jag får önska er alla en fin dag. Själv tog jag ut det goda idag, passade på att ha lite ätardag, inget hysteriskt men inte heller direkt genomtänkt. men så får det vara ibland :). så min onsdagsallahjärtansdag fick bestå av en kebabsallad och två pannkakor med lönnsirap till kvällsgöööötte framför efterlyst med plugget i knät. Så det fick vara nog med firande för mig, imorgon blir det att lägga hela pannan i böckerna och köra på så det känns bra inför fredag.

Har även ett stundande ryggpass inför morgondagen, som jag skall styra om då jag har min klätterutbildning i helgen och behöver att vara fräsch i kroppen. jag är fullt medveten om att "coachen" inte kommer att alls vara nöjd över mitt beslut att styra om på egen hand, men måste försöka lösa det så jag klarar av att hålla mig fast på väggen lördag-söndag. det är enormt krävande för överkroppen och främst övre delen av ryggen och biceps/triceps, så träningsvärk kan jag nog sätta pengar på att jag kommer att ha på måndag. men vi har talat lite om att försöka byta dessa passen mot ben och bröst, och komma i bättre fas nästa vecka med dagarna ordentligt.

nu blir det näsan i böckerna igen, och glöm inte att ni är grymma där ute!
kram på er











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar