tisdag 19 februari 2013

Igår samlade jag energi efter den lugna sofflägeshelgen och tog mig ett ryggpass på gymmet med Ester och Terese! Coachen svängde pm dagarna för klättringens skull så jag skulle vara laddad i musklerna till kurstillfällena, så rygg hamnade igår, ich idag väntas ännu ett bröstpass!
Insåg inte Förens jag var på plats på gymmet igår hur mycket jag behövde komma dit och få ur all energi som hade legat och tyngt ned mig i helgen. Har sällan känt en sådan lättnadskänsla som igår efter passet, som avslutades med 25 minuter på trappmaskinen, och glädjen började sakta men säkert stiga.
Jag hade fruktat ryggpasset med det nya upplägget, men jag insåg att det var riktigt roligt, och det handlade pm att ta det i sin takt och slänga om övningsordningen lite från hur jag förr körde. Så det var jätteroligt att känna lite personliga framsteg.
Var iväg på förmiddagen också och köpte nya löparskor, dom slits ut enormt snabbt så det behövdes lite nytt. Har lite strul med hålfoten på höger också, så det känns bra med ordentliga grejer som kanske kan hjälpa mig lite ytterligare att hålla foten stabilare.

Ha en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar