tisdag 10 juli 2012

3 mil på cykeln, done! dock inte i 31km/h, jag var lite trög och segstartad, så jag var färdig på 66 minuter istället. ställde mig direkt efteråt ute på gräsmattan i regnet. jag som i vanliga fall ogillar regn, kändes som riktig livskvalité att kunna njuta av det för en gångs skull.

mat idag hittills, 5 nobless(jag veeet! jag är svag för socker när jag vaknar, sämst är det men förbaskat gott), ett kokt ägg. och nu till lunch har jag gjort så det räcker innan jobbet och på jobbet; 1 kycklingfilé med ungsrostade champinjoner, paprika, squash, morot och halloumi. Japp!

2 kommentarer:

  1. Grymt! Noblessen är ingen fara, 5 nobless är ju typ ingenting och dessutom är du så aktiv att du bränner så mycket energi att de inte gör någon skillnad. De säger ju att lite choklad om dagen är nyttigt, så se det som vitaminer ;)

    SvaraRadera
  2. Haha duuuu dom där små lövtunna rackarna låg på 258(!) kcal! För fem stycken! Dom är kalorier personifierat(godisifierat)

    SvaraRadera