söndag 8 juli 2012

Igår var jag med Åsa på hennes gym, och gästtränade lite. Det var ett jäkligt krävande, tufft pass hon fick igång mig på, men jag var stolt både över hennes peppning, engagemang och även mitt jävlar anamma som kickade in. Jag var fullständigt drypande efter drygt 2 timmars träning av biceps, rygg, baksida framsida lår, rumpa, vader, och.. (vänta, ska bara känna efter vart i kroppen det gör ont!), mage!
Och sedan körde vi 20 min cardio för att svettas det där lilla extra. Möms'

På kvällen blev det utgång, som var hur trevligt som helst, men svettigt så det var helt sjukt.

Maten : en banan, en sallad med räkor skinka och quinoa, en handflatestor bit paj, 3 bitar nobless,
Och på natten en mcwrap och tre kycklingsticks.
Japp thats all for me folks!


Det regnar ute, men jag borde ta mig samman och få undan träningsverken med lite rörelse på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar