söndag 8 juli 2012

Kan tipsa om en bra app för den som önskar omväxling på gymmet, virtual trainer har hundratals olika övningar, som är uppdelade efter muskelgrupp och du kan dessutom sätta ihop egna program efter vilka övningar som passar dig!

Idag har jag varit på gymmet och testade Åsas pass nr2, och fin vän som hon är så kom hon med och peppade och passade mig när det blev tungt! Det var jättetacksamt eftersom kroppen är något i schock efter gårdagens pass.
Vi körde iallafall igenom axlar, triceps, bröst och mage idag.
På kvällen tog jag en 4km promenad runt ån för att mjuka upp benen och bli av med lite slaggprodukter efter träningen, och när jag kom hem från promenaden hoppade jag upp på cykeln och körde 30 minuter på träningscykeln och svettade mig fram 1,5 mil, för att krama ur det sista ur benen.
Nu sitter jag nyduschad och klurar på morgondagens matlåda. Kycklingen är tinad, och min mage diskuterar tilltugg med sig själv låter det som.
Antingen blir det kyckling i ugn med fetagratinerad squash och tomater, eller kyckling med quinoa fetaost och russin..
Men nu är klockan för sent för att ställa sig och laga nu, utan jag får ställa klockan tidigare och laga till lite käk.
Nu blir det stretching och sängen omedelbart bums!



Just det, dagens mat;
2 bananer, keso, frusna hallon, tacos inkl tortillachips och ja alla tillbehör. Sen vet jag att jag åt mer imorse men jag kan verkligen inte minnas vad så öl ja, något frukostigt skulle jag tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar