måndag 30 juli 2012

Igår, söndag blev det pass 2 med Åsa på medley igen! Hon är en grym peppare, men vi körde inte samma pass så vi var mest till hands för taggning för varandra, och så avslutade vi med mördarmage dubbel 3 set. Så sjukt bra jobbat:D men det är på den nivån vi börjar knata oss upp till. Åsa är så konsekvent med både kost och träning, så man peppas ständigt av henne. Och dessutom är hon så stark så jag blir helt imponerad varje gång vi kör ihop, då hon just ökat upp nästan samtliga vikter från ursprungsprogramet!
Själv tragglar jag med ursprungsvikterna och väntar bara på att lite finess ska infinna sig, så att jag känner att muskler och leder är redo för ökning, och då blir det kämparn som dyker upp!

Helgen sedan fredags då konserten var, har varit dålig med maten! För lite ibland och stundom onödiga kostval, men jag har ändå i det stora hela hållt mig på en bra nivå.

En halsont som heter duga har dykt upp sedan i fredags och det svider något enormt. Ser fram emot att komma hem och få lägga mig jättetidigt ikväll! Om lite lite ork finns så kommer jag nog trampa lite på cykeln en sväng för att hålla benen i schack.

Frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar