måndag 23 juli 2012

Med risk att få arga åsikter

Så tänkte jag faktiskt lägga upp den här bilden! Eftersom jag kämpat som ett vilddjur för att få på mig dessa jeans och så att dom sitter bättre på. Så nu, om ni på något vis lyckats hitta min blogg (3 personer har adressen och jag vet att ni förstår min glädje:)), så låt mig glädjas över detta:)


För visst ska det vara okej att lägga upp bilder när man är stolt, och inte bara missnöjd ju. Hade jag mosat sönder knappen på Jeansen och skrivit typ "jag är så less på detta", så hade det genast blivit mjukare tankegångar . Men nu råkar jag känna mig glad över mitt work in progress:)

2 kommentarer:

  1. Varför skulle du få arga åsikter? :O Grymt jobbat säger jag, det är ju verkligen ett bevis på att det funkar och går framåt! :)

    SvaraRadera
  2. Svinbra gumman!! :D
    Och be aldrig om ursäkt för dina framgångar, var stolt och sträck på dej istället! :)
    Löv ju! :)

    SvaraRadera