söndag 15 juli 2012

It brings the best version of me

Helgen rusade förbi i 190, och jag har jobbat 3 av mina 7 dagar.. Jag undrar hur det kommer gå eftersom jag redan känner mig utpumpad.
Börjar nya jobbet idag, och är ändå lite smånervös infört. De löser sig.
Igår var jag iallafall på gymmet med Åsa och pumpade lite axlar, bröst, triceps, vader och mage!
Jag har sjukaste blodådran på min vad som tittar fram som en boll när jag anstränger benet, jag och Åsa filmade den lille jäkeln tillochmed haha. Intressant litet fenomen. Sista setet körde vi på 40, tungt, hårt och jättebra jobbat av oss! Nu jäklar ska det bli något av mina kycklingvader!

Sen efteråt varvade jag ned med en lugn 5 km (?) promenad. De va Nice.

2 kommentarer:

  1. Hallå jag sa åt dig att hålla igång, inte lägga ner! Två dagar utan träning eller bara två dagar utan inlägg? Hmmm...
    (Och btw: såg dina kommentarer hos mig nu, hade tydligen på att jag var tvungen att godkänna dem först av någon anledning. Det har jag stängt av nu!)

    SvaraRadera