lördag 28 juli 2012

Bruce

Igår så körde jag till Göteborg och tillbaka på en och samma dag, allt för Bossens skull, han var helt olidligt bra! Det betydde massor att få chansen att se honom ännu en gång, och speciellt nu när hans saxofonist gått bort. Killen som ersatt Clarence var en ung och galet begåvad kille, all credd till honom som vågat sig på att axla den rollen, det är väldigt stora skor som man måste kunna fylla.
Men det var en grym spelning, helt fantastisk! Något seg början, då många låtar var helt okända. Tror en riktig "kändis" hade kickat igång bättre. Men då fruktansvärt bra konsert!:)

Innan konserten så masade jag mig upp vid halv 7 för att kila till gymmet! Sagt och gjort så stod jag där vid 8 och svettades floder! Ben, biceps, rygg och kondition fick det bli dagen till ära. Kände att benen inte sugit ut all energi efter mina övningar denna gång, så jag körde 12x3 utfallssteg och 20x3 squats för att få det att svida ordentligt. Det gjorde det definitivt!
Tur tt jag inte hann med vaderna, då jag tränade dom mer än nog på konserten igår! Gash vad ont jag har idag! Stod på tå hela tiden i 4 timmar och hoppade och studsade runt.
Summa kardemumma, NÖJD med passet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar