söndag 22 juli 2012

Heydääääärrrrr

I fredags gymmade jag efter jobbet, och det gick riktigt riktigt bra, jag kramade ur det sista ur musklerna genom att köra mina 12x3 reps/set och sedan minska vikterna 1 kg (eller 5 beroende på om det var hantlar eller maskin), och så körde jag mig slut, och så sänkte jag ett snäpp till och körde slut en sista gång. Jättenöjd med det passet. Testade dessutom på att löpa som uppvärmning. Jag måste våga ge mig på det oftare. Jag har alltid flytt från just löpning av någon anledning. Det är inte utmattningsnivån som ställer sig på tvären, eftersom jag kan spinningcykla som en idiot i en timma och svetten sprutar utan att ogilla det.
Men jag satte på Tomas rusiak-spinning, och körde på. Nöjt:)

Idag var jag på mitt andra gym, jag pendlar lite. Och det ger faktiskt mer motivation att fortsätta när man har möjlighet att byta miljö ibland.
Körde rygg(vilken kommer vara helt trasig Imorgon, det kände jag direkt efter övningarna att musklerna stelnade till), totala ben, biceps och mage. Magen gick dock åt helvedeee ändå.. Ända sedan jag satte igång har magen mentalt inte känts svår, men ikväll då funkade det inte. Hade kört väldigt länge så det kanske var utmattningen som kickade in.

Nu måste jag stretcha så jag kan röra mig imorgon:) har grillat kyckling och massa grönsaker ikväll med tzatsiki och fetaost, så det får bli lunchlådan till jobbet Imorgon, och jag hinner även med en timmas morgonpromenad/spinn:) Nice!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar