fredag 6 juli 2012

Duktig tjej, men ändå känner jag mig missnöjd.
Men så är det väl ibland, det är ändå okej att känna så ibland.
ingen träning i rädsla att bli sjuk, jag vet, jättehypokondrisk. totalt kässt. men har käkat kyckling och en knäcke till frulle, kyckling grönsaker och cashew och !/3 dl ris. och kvällsmaten fick bli biff med bambuskott och champinjoner och 1/2 dl ris. piffade till maten lite eftersom vi var hos Josefin och myste lite.
Ikväll har jag suttit med Josefin och hjälpt med ett träningsupplägg så går att dela i halvkropp för en fyrdagars träningsvecka, eller i 3 delar, för att hinna köra igenom hela kroppen en gång på 3 dagar.

Imorgon ska jag upp och ta en morgonpromenad, frulle och så iväg till gymmet med Åsa. Hon ska visa mig vad hon kör för upplägg, det är riktigt spännande att få se.

Fick ett samtal som jag helst varit utan och helst bara inte tagit. varför ska vi prata när vi känns som främlingar för varandra. att diskutera vädret med robotgräsklipparen skulle gjort mig piggare än detdär. så himla tråkigt bara att det ska vara sådär. milen är lixom inte ens bara fysiska längre.


1 kommentar:

  1. Du är grym hjärtat! Idag ska vi kicka ass på gymet, sen ska vi skaka ass på dansgolvet! ;)
    Löv juuu<3

    SvaraRadera