tisdag 10 juli 2012

Igår var det lugnt hela dagen, och jag hade träningsverken från outherspace kan jag lova! Så efter 9h sömn och med lite sovmorgon innan jobbet så är jag redo att köra lite kondition. Jag tänkte hoppa upp på cykeln och köra 3 mil, och jag siktar på att snitta 31km/h. Det är dagens mål!:) sen blir det jobb och möjligtvis en kvällspromenad. Imorgon och torsdag ska jag till Josefins gym och köra igenom lite övningar, och denna gång ska jag ägna en hel jäkla timma på stretching, för dehär går ju faktiskt inte!

Nä , nu ut på cykeln! Hejhej

3 kommentarer:

  1. "You can have results or excuses, not both." Så jävla rätt. Det va ungefär så jag tänkte imorse när jag inte kunde resa mig för att benen va så sura från igår men ändå packade gymväskan. Visst, det är under återhämtningen som musklerna byggs upp, men passet idag är press-passet igen så benen kan få gråta hur mycket de vill :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men det är ju faktiskt så, det handlar om att kompromissa och prioritera, inte att bortförklara, för då förstör man för sig själv. Orkar jag inte träna eller röra mig en dag, så ska jag bannemig kompensera för det också, genom att kanske ta i lite extra dagen efter, och äta mindre kolhydrater dagen jag vilat för att inte gå på överskott.
      Duktig du är som mosar benen, jag kan inte kommentera dig blogg tror jag inte, för visst har du inte fått kommentar från mig på inlägget om träningsvärk?

      Radera
  2. Nu kan du, jag slängde på att anonyma kan kommentera :)

    SvaraRadera