lördag 7 juli 2012

Here we go, här är då två bilder som jag tänkte skulle representera min utveckling hittills. Bild nr1 är tagen i april/maj någonstans, och bild nr2 är tagen för en vecka sedan.
Jag har valt att ha på mig exakt samma kläder för att ge bäst möjlighet att se skillnader.
Och nej, det kändes inte helt bekvämt att lägga upp bild nr1, men det hjälper mig och peppar mig.
Det var inte fören jag köpt det där nya linnet, och jag ville se hur det såg ut i ryggen, och min kompis tog kort åt mig som jag insåg allvaret. Jag hade aldrig trott att jag tappat formen så mycket som bilden bevisade för mig. Tungt, men skönt att ge sig fan på att förändra!:)

3 kommentarer:

  1. Starkt jobbat, stor skillnad ju! Hur långt ifrån målet är du? :)

    SvaraRadera
  2. 6-7 kilo är väl målet, och såklart en bra mycket fastare hälsosammare kropp såklart. Hur går det för dig? Så kul att höra att det syns skillnad, då peppar man ju som fasen!:) körde så svetten bokstavligt sprutade förut på gymmet. Så himla roligt var det!

    SvaraRadera
  3. Fina fina duktiga duu!!<3 :D
    Bra jobbat i helgen med, you rock!
    Puss på däh!!

    SvaraRadera