måndag 2 juli 2012

Efter mycket strul med bortglömda lösenord och annat tjafs, så är jag här, ett år senare, med helt nya förutsättningar! Efter ett försök att rocka Malmö, la jag det livet inte bara på hyllan utan även bland det förflutna. För tillfället bor jag dessutom i hemstaden för att till hösten börja plugga i Jönköping! All by myself i min nymålade lilla etta! Rätt läskigt och skapligt tufft känner jag ändå. Träningen har blåst på i hög hastighet, och jag har nu plockat några kilo med ett leende på läpparna. Det handlar om att få nog, och vilja förändra sitt livsupplägg! Jag är så jäkla pepp på allt, och jag somnar med doften av kvällen på min hud, trots att jag inte har på mig samma tröja ens.

4 kommentarer:

  1. Grymt, se till att hålla uppe peppen! Kollar du bara på vikten, alltså kilona som trillar bort eller mäter du också?

    SvaraRadera
  2. Ja just nu känner jag mig bara så himla svullen, men det går ju nedåt. Hittills mäter jag bara i vikten, det känns som det lättaste att följa just nu. Förslag annars?

    SvaraRadera
  3. Fixa ett måttband och mät måtten på midjan och kanske låren. Då får du en till skala att kika på och bli peppad av att den minskar :) Vikten kan ju vara lite lurig och kan skilja rätt mycket beroende på vätskenivå, mat, toalettbesök, osv osv osv. :)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack gumman för dina ord! De värmde otroligt gott ska du veta. En annan sak du oxå ska veta är att du är GRYM och du kan klara av allt du ger dig på för att du är du. :)
    Må så gott så hörs vi imorrn!
    Puss å kraa<3

    SvaraRadera