torsdag 12 juli 2012

Träningen igår gick bra, och även om vi hade 2 timmar på oss drygt, så kändes det inte som man hann med allt riktigt. träningsvärken saknas lite idag, så det ska vi råda bot på ikväll.

Idag hittills har jag kilat en mindre 3.5km promenad, och ikväll blir det som sagt gymmet. jag är riktigt riktigt arg på mina magmuskler, så dom ska verkligen få kämpa tills jag kramat ur den sista orken. detsamma med konditionen, och massa squats! det är vad jag ser fram emot.
Hade lite tur, FRISK hade veckoträningar för 150:-, och det känns ju jäkligt värt det? har jag tur så inkluderas pass, jag måste verkligen våga mig på att gå på ett!

Kostmässigt känns det som jag legat på ett riktigt bra balanserat underskott, men senaste två veckorna har det inte gjort skillnad på vågen. vi får kika helt imorgon när jag vaknat och se om något skett.
Generellt tycker jag just kosten går riktigt bra, jag planerar och ordnar med mat i tid innan hungern slår till, vilket gör att jag räddar mig från otaliga kolhydrater som skulle åka med av bara farten annars.


Sen annars så kom jag in på utbildningen som jag siktat in mig på, så nu står jag med både lägenhet och plugg igen. men det är mycket som snurrar i huvudet. allt blir ju inte som man tänkt sig jämt, ibland blir det tillomed bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar