måndag 23 juli 2012

Spinn

Jag orkade faktiskt inte ta mig upp för träning imorse, utan åkte och solade en sväng innan jobbet efter frukosten.
Men när jag kom hem och började städa(såklart), så kände jag att jag var skyldig mig själv att röra lite på mig. Sagt och gjort, så hoppade jag upp på spinningcykeln och bestämde mig för att förbruka 300 kalorier(hur exakt nu vår gamla cykel är vet jag inte, men jag följde den och allt annat var en bonus)
Jag ökade på och körde 30 av mina 45 minuter på grad 3 vilket är en grad högre än jag brukar. Mina benmuskler fick jobba på lite hårdare, men det hade dom gjort sig förtjänta av.
336 kalorier och 2.3 mil senare klev jag av cykeln, och nu blir det en snabbdusch innan jag städar färdigt. Tack för mig!

Dagens frukost, dagens kvällsmat och dagens lunch ser ni framför våran robotgräsklippare(mitt middagssällsksp igår) haha.
Och så kan ni plussa på en banan, lite naturgodis och 4 helt jäkla onödiga punchpraliner(jag hatar punchpraliner, fattar inte varför jag envisas, men dom finns ju hemma... Fasen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar